Najnowszy spot telewizyjny Eurobanku z Piotrem Adamczykiem w roli głównej jest: kolorowy, dowcipny, budujący emocje i uśmiech; prowokujący do medialnej dyskusji i co ważne będący logicznym elementem większej całości czyli kampanii reklamowej tego banku. Obejrzałem go oczywiście z przyjemnością doceniając humor jaki jest w nim zawarty jednak. Jako człowiek m.in. marketingu sportu, od razu zacząłem się zastanawiać czy w tej produkcji jest więcej ze spuścizny marketingu finansów czy z marketingu sportu. Ponieważ ideologicznie jedna sfera w sposób niewidoczny nakłada się na drugą.
Ten – „tenisowe Cash Back” – czyli taki symboliczny serwis return – ma w sobie potencjał emocjonalny. Zgadzam się niektórymi przedmówcami jak: Pani Agnieszka oraz Pan Sebastian, iż brakuje na samym końcu jakiejś pięknej wisienki scenariuszowej, która zgrabnie spięłaby tę historyjkę w jedną spójną całość. Tak – nie ma ostatniego wykrzyknika. W tenisie mówią się gdy ktoś zagra soczystego i celnego smecza iż „wbił gwóźdź”. Więc nie ma gwoździa.
Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę na jedno – świat sportu jakby z definicji jest rywalizacyjny; ktoś musi przegrać aby ktoś wygrał. Inaczej złotego medalu nie ma jak przyznać. Chyba, że powstaje sztuczna efemeryda, gdy z jakiegoś powodu (ten sam czas do piętnastego zera po przecinku lub ta sama liczba punktów) zostaną przyznane dwa medale w jednym kolorze – ale to jest statystyczny wyjątek od reguły. Więc ja czytam ten spot (jaką ciągłą rywalizację obywatela z bankiem) czyli story pt.: „kto wygra ten mecz ?” Jako wieloletni marketing owiec mam wrażenie, że lepsze byłoby stworzenie historii – jak się mawia w biznesie – win-win = czyli dwie wygrane dla dwóch stron w jednym.
Nie czepiam się – ot tak, za sprawą moich kumpelek i kumpli z fejsa spojrzałem z większą uwagą na tą reklamę, będąc ciekaw o co im chodzi ?
ustalmy jedank jedno – czego by w tej produckji nie dostrzec ? Realizacaja tego spotu jest superancka ! Twórcom – Gratulacje !
Posted 15 hours ago
Grupa reklamowa Hands z Poznania wygrała konkurs ofert organizowany przez VOX – producenta elementów wyposażenia wnętrz. Zlecenie dotyczy kompleksowej organizacji cyklu eventów pod hasłem Targi VOX. [Link]
Posted 24 hours ago
Agencja Prime Time PR rozpoczęła współpracę z firmą Kontin, zajmującą się obróbką kamienia naturalnego oraz szeroko pojętym kamieniarstwem budowlanym i artystycznym. [Link]
Posted 5 days ago
Od środy 6 lutego w sieci sklepów POLOmarket w całej Polsce ruszyła nowa kampania lojalnościowa, opracowana przez TCC Retail Marketing. Za zrobione zakupy, do klientów sklepu trafią pluszaki przedstawiające kultowe postacie Angry Birds. [Link]