Na portalu dotyczącym szeroko pojętej komunikacji marketingowej www.publicrelations.pl publikowane są bazowe opisy czynności jakie podejmowane są przez osoby i organizacje zajmujące się public relations. Publikowane są w sekcji edukacja dla początkujących.
Nasza branża cały czas rozwija się i zmienia. Oczywiście w procesie tym bardzo dużą rolę odgrywa rozwój technologii, internetu i różnorakich aplikacji jakie – nie bójmy się tego określenia – na siłę wdarły się w nasze życie. Tak więc, w porównaniu do lat 90tych i początku 2tysięcznych technologia komunikowania się między ludźmi, drastycznie zmieniła się. Do minimum skrócił się dystans komunikacyjny, pomiędzy osobami i organizacjami.
Nie oznacza to jednak, że podstawowe zasady się zmieniły. Baza intelektualna, opisy poszczególnych czynności podejmowanych w ramach procesów public relations są takie same jak przed laty. Aby działania komunikacyjne były udane, po pierwsze należy rozumieć w jakim środowisku się przebywa, a mam wrażenie, że nie wszyscy tą lekcję odrobili, czyli zaczynając od tego co to jest publicrelations ? I dalej, przed przystąpieniem do działań należy przygotować strategię działania czy też inaczej mówiąc strategię działań komunikacyjnych czyli opis poszczególnych działań nakierowanych na zidentyfikowaną grupę interesariuszy, przy użyciu różnych kanałów komunikacyjnych oraz metod, wysyłania komunikatu.
Rację ma Oczywiście Michał Sobiło który twierdzi, że dzisiejszy ekspert d/s public relations musi być wyjątkowym i wielowątkowym instrumentalistą Owszem bardzo wiele w ostatnich latach się zmieniło. Twierdzę jednak, że DNA branży i jej fundament i podstawy się nie zmieniły !
Posted 9 months ago
Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach akcji #NGOreagujeOdpowiedzialnie uruchamia na portalu Odpowiedzialnybiznes.pl podstronę, aktualizowaną o informacje na temat zaangażowania organizacji pozarządowych w pomoc osobom, organizacjom i instytucjom. [Link]
Posted 9 months ago
Pracodawcy przyznają, że COVID-19 jest zagrożeniem dla zdecydowanej większości prowadzonych przez nich biznesów, jednak 18% widzi w nim szansę na rozwój swojej firmy. [Link]
Posted 9 months ago
Marka Pilkington wprowadza dodatkową funkcjonalność do swojej aplikacji z projektami referencyjnymi. Aplikacja po aktualizacji została zintegrowana z aplikacjami mapowymi. [Link]
Zgadzam się 🙂