Jednym w z wielu powodów dla których wiele, wiele lat temu uznałem, że wskoczę do świata public relations, był dziecinny zachwyt na d tą dziedziną sztuki marketingowej. Wtedy (nie pamiętam już przy jakiej okazji) odkryłem, że najważniejszy jest pomysł na komunikację. Jakiś genialny trick, który powoduje, że uwaga odbiorców w jednej chwili skupia się na danej informacji; ta zaś jest ekspediowana bez przeszkód w świat. Pomyśle na strategię, której realizacja jest banalnie prosta; oparta bowiem na genialnym koncepcie.
Przyznaję, że dla mnie osobiście, z punktu widzenia praktyki public relations, najbardziej wartościowe są właśnie takie działania: błyskotliwe, proste, tanie czy też nawet bez kosztowe. (Przez słowo – tanie – rozumiem bardzo dużą efektywność medialną i kontekstową w porównaniu do zainwestowanego budżetu)
Takie jest zdjęcia Witalija KLiczko i Arnolda Schwarzeneggera =
W tym przypadku dwóch wybitnych mega twardzieli, herosów sportu oraz filmu (w przypadku Szwarcenegera jest to oczywiste; bo nie wiem czy Witalij Kliczko grał już w jakiejś poważnej produkcji ?) zabawiło się korespondencyjnie w fotograficzną wymianę ukłonów; niewymuszoną i pełną auto ironicznego ciepła.
Cóż można na to dictum bicepsów powiedzieć – w sensie skuteczności pr’owej – dwa strzały w dwie dziesiątki,a raczej w cztery nie byle jakie bicepsy !
Posted 9 months ago
Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach akcji #NGOreagujeOdpowiedzialnie uruchamia na portalu Odpowiedzialnybiznes.pl podstronę, aktualizowaną o informacje na temat zaangażowania organizacji pozarządowych w pomoc osobom, organizacjom i instytucjom. [Link]
Posted 9 months ago
Pracodawcy przyznają, że COVID-19 jest zagrożeniem dla zdecydowanej większości prowadzonych przez nich biznesów, jednak 18% widzi w nim szansę na rozwój swojej firmy. [Link]
Posted 9 months ago
Marka Pilkington wprowadza dodatkową funkcjonalność do swojej aplikacji z projektami referencyjnymi. Aplikacja po aktualizacji została zintegrowana z aplikacjami mapowymi. [Link]