Nie mogę się oprzeć by kilku słów pochwały nie napisać o filmiku przygotowanym w związku z 1szym kwietnia a.d. 2014z Adamem Małyszem w roli głównej. To produkcja reklamowa z cyklu: przesympatycznych, niewydumanych. Film prosty do bólu wykorzystujący dwa elementy zaskoczenia: a/ jesteś w ukrytej kamerze; b/ obcujesz z ogólnie znanym celebrytą i o tym nie wiesz (siedzi do ciebie plecami)
To wszystko by się nie udało gdyby nie sam bohater grający główną rolę – Adam Małysz. Okazało się, że jest po prostu bardzo dobrym aktorem; … pamiętamy jakim dawno, dawno temu był nieprzystępnym, anty medialnym mrukiem; … chyba jeszcze tak było w Vancouver o którym sam wspomina siedząc w taksówce – dziś nikt by w to nie uwierzył !
Produkcja przygotowana przez RedBull i korporację taksówkową Ele Taxi, pokazuje kolejny raz, że tak w życiu jak i w reklamie zwycięża PROSTOTA !
Posted 21 hours ago
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”. [Link]
Posted 2 days ago
Mastercard już ósmy rok z rzędu angażuje się w Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego 28. edycja odbędzie się 12 stycznia 2020 r. Podobnie jak rok temu firma oraz Bracia Collins przygotowali niezwykłą niespodziankę dla fanów motoryzacji. [Link]
Posted 3 days ago
Świeże oraz nowoczesne – takie są zimowe opakowania oryginalnej Duetki Familijnej marki Odra. Wprowadzenie limitowanej edycji produktów wsparte zostało kampanią z influencerami oraz reklamą w magazynach kobiecych. [Link]