Nie mogę się oprzeć by kilku słów pochwały nie napisać o filmiku przygotowanym w związku z 1szym kwietnia a.d. 2014z Adamem Małyszem w roli głównej. To produkcja reklamowa z cyklu: przesympatycznych, niewydumanych. Film prosty do bólu wykorzystujący dwa elementy zaskoczenia: a/ jesteś w ukrytej kamerze; b/ obcujesz z ogólnie znanym celebrytą i o tym nie wiesz (siedzi do ciebie plecami)
To wszystko by się nie udało gdyby nie sam bohater grający główną rolę – Adam Małysz. Okazało się, że jest po prostu bardzo dobrym aktorem; … pamiętamy jakim dawno, dawno temu był nieprzystępnym, anty medialnym mrukiem; … chyba jeszcze tak było w Vancouver o którym sam wspomina siedząc w taksówce – dziś nikt by w to nie uwierzył !
Produkcja przygotowana przez RedBull i korporację taksówkową Ele Taxi, pokazuje kolejny raz, że tak w życiu jak i w reklamie zwycięża PROSTOTA !
Posted 8 months ago
Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach akcji #NGOreagujeOdpowiedzialnie uruchamia na portalu Odpowiedzialnybiznes.pl podstronę, aktualizowaną o informacje na temat zaangażowania organizacji pozarządowych w pomoc osobom, organizacjom i instytucjom. [Link]
Posted 9 months ago
Pracodawcy przyznają, że COVID-19 jest zagrożeniem dla zdecydowanej większości prowadzonych przez nich biznesów, jednak 18% widzi w nim szansę na rozwój swojej firmy. [Link]
Posted 9 months ago
Marka Pilkington wprowadza dodatkową funkcjonalność do swojej aplikacji z projektami referencyjnymi. Aplikacja po aktualizacji została zintegrowana z aplikacjami mapowymi. [Link]