W temacie internetu, od początku, mam zajawkę; ona się nie kończy. Dzięki tej fascynacji łatwiej mi było i jest uprawiać zawód piarowca, marketera gościa od komunikacji – zwał jak zwał. Zawsze bardzo dużo wysiłku, wkładałem w głoszenie internetowej nowiny, gdzie tylko się dało. Jestem absolutnie przekonany i pewny, że każdy osobnik pracujący w public relations i marketingu, a może nawet szerzej – pracujący w: biznesie, polityce, w dowolnej dziedzinie życia wymagającej interakcji z innymi – musi się na tym znać i musi cały czas pogłębiać swoje kompetencje w tej dziedzinie.
Powód jest niezwykle prosty. Tego wymaga świat !
Jeśli ktoś sądzi, że strzelając focha na obecność na fejsie, zdoła zawodowo się prześliznąć, jest w grubym błędzie. Prędzej czy później zostanie zweryfikowany przez – jak to mówią dziennikarze ekonomiczni – niewidzialną rękę rynku. Po prostu wyleci z lukratywnej roboty i nie zostanie przyjęty do lukratywnej następnej.
Co ciekawe, bardzo często reprezentanci naszego zawodu, prezentują kontestację do social mediów oraz internetu; mało tego często traktują to jako powód do dumy; dla mnie osobiście jest to krypto lenistwo. Rozwiązaniem radykalnym jest oczywiście zmiana zawodu. Pytanie tylko – niby na jaki ? Zawsze gdy mam jakieś szkolenie by nie powiedzieć wykład, pytam kto ma konto na fejsie ? Absolutnie zawsze znajdą się indywidua, które mówią – Nie mam i nie będę miał ! Pytam wtedy – To jak dumna rybko chcesz uprawiać zawód pracownika branży marketingowej ? odpowiadają – Będę go uprawiała/uprawiał bez social media i fejsa w szczególności. Mówię wtedy – życzę powodzenia, będzie potrzebne !
Tak – żyjemy w czasach rewolucji w sposobach komunikowania się pomiędzy ludźmi. Ona nakłada na nas obowiązek ciągłego uczenia się, testowania, znajdowania rozwiązań i sposobów, smakowania poszczególnych aplikacji oraz nowych – małych i dużych – urządzeń.
Więc gdy tylko Ilona Grzywińska bardzo bystra dziewczyna, zawołała mnie (oczywiście za pomocą fejsa) na spotkanie: „Czwartkowe Spotkanie Social Media” dałem jej znak od razu, że przybiegnę. No i tak też się stało. Czwartek był bardzo udany, mnóstwo słuchaczy wiele pytań – fajnie.
Ilona opisała wszystko na swoim blogu.
Posted 50 minutes ago
Świeże oraz nowoczesne – takie są zimowe opakowania oryginalnej Duetki Familijnej marki Odra. Wprowadzenie limitowanej edycji produktów wsparte zostało kampanią z influencerami oraz reklamą w magazynach kobiecych. [Link]
Posted 23 hours ago
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki. [Link]
Posted 2 days ago
7 i 8 grudnia ponad 2 500 gości odwiedziło Fabrykę Czekolady E.Wedel na warszawskiej Pradze. Wszystko za sprawą najbardziej czekoladowego weekendu w roku, podczas którego zwiedzający mieli okazję poznać m.in. proces powstawania czekolady. [Link]