Pracuję w szeroko pojętym marketingu bardzo dużo lat – sam już nie wiem ile. Mam wrażenie, że wszystko już widziałem w tej sprawie; w najprostszy sposób – jest to prawda oraz nie jest to prawda. W takiej „pół stagnacji sensorycznej” przebywam zawsze do momentu w którym zobaczę jakąś realizację marketingową, która zachwyci moje serce i duszę. Dzieje się taka raz na kilka tygodni, raz na kilka miesięcy. Spokojnie więc sobie czekam wiedząc, że to wyłącznie kwestia czasu.
No i znowu się to stało …
Zobaczyłem na fejsie klip cy też trafniej, relację video, linii lotniczych Emirates z aktywacji promocyjnej jakiej dokonali na stadionie piłkarskim Estadio da Luz w Lizbonie gdzie gra zespół „Benfica Lizbona”
Nie będę opisywał co jest na tym filmie – sami musicie Państwo to zobaczyć; jestem pewien, że się uśmiechniecie.
Truizmem jest stwierdzenie, że piłka nożna jest znakomitym wehikułem promocyjnym … po same brzegi pucharu, przesycona ogromnymi emocjami. Gdy do tych emocji, dodamy genialny w swojej prostocie koncept, a dodatkowo dobrze go zrealizujemy, powstaje coś na kształt mieszanki wybuchowej. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Linie Emirates zrobiły na stadionie w Lizbonie wielkie BUUM !
Zawsze twierdziłem i będę twierdził „to the end of my life”, że w tej robocie (pr, marketing) najważniejszy jest pomysł. Jeśli się go posiada cała reszta jest prosta, lekka i przyjemna. Im pomysł prostszy i tańszy … tym skuteczniejszy.
Często również musi być tak, że do jego realizacji potrzebne jest połączenie i chemia dusz pomiędzy kreatywnymi, a zamawiającymi. Ponieważ świat, generalnie zmierza w kierunku wyliczania wszystkie do piętnastego miejsca po przecinku (również świat marketingu), czasami utrudnione jest by takie dwie wolne dusze, spotkały się. Wzajem zrozumiały i następnie krzyknęły – Eureka … ale to osobny problem.
W tym konkretnym przypadku wszystko zadziałało perfekcyjnie !
Posted 9 months ago
Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach akcji #NGOreagujeOdpowiedzialnie uruchamia na portalu Odpowiedzialnybiznes.pl podstronę, aktualizowaną o informacje na temat zaangażowania organizacji pozarządowych w pomoc osobom, organizacjom i instytucjom. [Link]
Posted 9 months ago
Pracodawcy przyznają, że COVID-19 jest zagrożeniem dla zdecydowanej większości prowadzonych przez nich biznesów, jednak 18% widzi w nim szansę na rozwój swojej firmy. [Link]
Posted 9 months ago
Marka Pilkington wprowadza dodatkową funkcjonalność do swojej aplikacji z projektami referencyjnymi. Aplikacja po aktualizacji została zintegrowana z aplikacjami mapowymi. [Link]