Social media, content marketing czy różne odmiany reklamy występującej w cyfrowych mediach – coraz więcej specjalistów ds. marketingu ma problem z nadążaniem za dynamicznymi zmianami, jakie następują w tych dziedzinach. Jakie umiejętności powinni posiadać marketerzy, aby odnieść sukces w nadchodzącym roku?
* * * * *
Poniżej spis różnorakich umiejętności, które będą obowiązywały każdego marketera; tak w przyszłym roku jak i w przyszłości. Tutaj zaznaczone są hasłowo. Rozwinięcie każdego z tematów znajduje się na portalu www.publicrelations.pl
To co najważniejsze to konieczność zrozumienia przez wszystkich pracujących w marketingu, iż ciągły rozwóji samodskonalenie jest jedyną szansą na karierę w tym zawodzie. Rynek każdego dnia weryfikuje nas wszystkich …
… tak więc musisz mieć umiejętność:
Projektowanie stron www;
Umiejętność pisania do internetu;
Tworzenie strategii;
Analizy danych;
Świetne rozeznanie w social media;
Bycie na bieżąco z nowinkami dotyczącymi automatyzacji marketingu;
Umiejętność podejmowania decyzji;
Posted 8 months ago
Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach akcji #NGOreagujeOdpowiedzialnie uruchamia na portalu Odpowiedzialnybiznes.pl podstronę, aktualizowaną o informacje na temat zaangażowania organizacji pozarządowych w pomoc osobom, organizacjom i instytucjom. [Link]
Posted 9 months ago
Pracodawcy przyznają, że COVID-19 jest zagrożeniem dla zdecydowanej większości prowadzonych przez nich biznesów, jednak 18% widzi w nim szansę na rozwój swojej firmy. [Link]
Posted 9 months ago
Marka Pilkington wprowadza dodatkową funkcjonalność do swojej aplikacji z projektami referencyjnymi. Aplikacja po aktualizacji została zintegrowana z aplikacjami mapowymi. [Link]