Z pewnością jesteście ciekawi jak idzie mojej nowej agencji public relations, którą nazwałem dla niepoznaki „Hanami Communications” ?
Odpowiedź brzmi raczej dobrze. Przez słowo – raczej – rozumiem proces początkowego rozpędzania się. Mamy dwóch, płacących nam klientów: Essilor Group Polska oraz drugiego, który póki co prosił aby jeszcze nie komunikować, że współpracujemy. Bierze się to z dość prostego powodu. Firma ta właśnie się przekształca produktowo oraz wizerunkowo, zatem „w głowach” mają zupełnie inne kwestie. Ja to rozumiem – mówię OK. Mamy otwarte dwa w miarę poważne prospekty dotyczące obsługi kolejnych klientów. Zatem można by powiedzieć, że nie jest najgorzej. Wszak na rynku public relations działa bardzo wiele znakomitych agencji w których pracują doświadczeni i zdolni ludzie mający swoich wieloletnich klientów i kontakty biznesowe. Panuje duży ruch w interesie.
To nad czym siedzę to identyfikowanie potencjalnych klientów i potencjalnych współpracowników. Staram się również aktywnie uczestniczyć w życiu dwóch klientów, którzy nam zaufali. Uznaję, że bliski z nimi kontakt zagwarantuje nam wspólny sukces – ich i nasz. Zatem, jak chodzi o Hanami Communications, na ten moment uznaję to za moje trzy najpoważniejsze zadania.
Tak – nie mamy jeszcze strony internetowej. Ponieważ jest rozgrzebana, schowaliśmy ją za znaną wszystkim zasłonką = „strona w budowie”. Bierze to się stąd, że zostaliśmy zawaleni robotą związaną z budową różnych stron i pracami graficznymi. To oczywiście nie budzi żadnego zdziwienia. Dawno temu, głównie pisało się informacje prasowe, a te – trudno w to dziś uwierzyć – na ogół były czytane. Dziś, jak wszyscy wiemy komunikujemy się za pomocą infografik i temu podobnych. Pokazujemy się z rynkowi wyłącznie za pomocą fejsa; póki co musi wystarczyć.
Dziś, do robo, przyszła młoda i sympatyczna Natalia; jest przejęta i chce się uczyć nowego fachu. Super – bardzo lubię pracować z takimi ludźmi ! Oprócz tego kombinujemy wspólnie z Joanną i Piotrkiem
W marcu, będziemy mieli break even co chyba jak na nieco więcej niż dwa miesiące działania jest chyba nie najgorzej. W życiu biznesowym zaliczałem dużo większe wtopy 🙂
Posted 9 months ago
Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach akcji #NGOreagujeOdpowiedzialnie uruchamia na portalu Odpowiedzialnybiznes.pl podstronę, aktualizowaną o informacje na temat zaangażowania organizacji pozarządowych w pomoc osobom, organizacjom i instytucjom. [Link]
Posted 9 months ago
Pracodawcy przyznają, że COVID-19 jest zagrożeniem dla zdecydowanej większości prowadzonych przez nich biznesów, jednak 18% widzi w nim szansę na rozwój swojej firmy. [Link]
Posted 9 months ago
Marka Pilkington wprowadza dodatkową funkcjonalność do swojej aplikacji z projektami referencyjnymi. Aplikacja po aktualizacji została zintegrowana z aplikacjami mapowymi. [Link]